امام جمعه تبریز خواستار نقد منصفانه مسئولان از سوی رسانه ها شد

آل هاشم گفت: دفاع و یا انتقاد از هر ارگانی، زمانی موثر است که علاوه بر حفظ اخلاق و آداب انسانی و اسلامی، مستدل، مستند، واقع بینانه و به دور از مسائل سیاسی و شخصی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در دیدار استاندار آذربایجان شرقی و معاونانش، اظهار داشت: هفته دولت، فرصتی مناسب برای ارائه گزارش عملکرد سالانه دستگاه های اجرایی به مردم است و این موضوع در طول سال نیز باید مورد توجه تمامی مسئولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به تاکیدات امام و رهبری بر ضرورت ارائه گزارش عملکرد مسئولان به مردم، اظهار داشت: آگاهی بخشی به مردم و افزایش اعتماد اجتماعی، یک ضرورت انکارناپذیر و از مهم ترین عوامل تقویت نظام است.

وی خواستار دفاع منطقی و نقد منصفانه مسئولان از سوی رسانه ها و مردم شد و ادامه داد: دفاع و یا انتقاد از هر ارگانی، زمانی موثر است که علاوه بر حفظ اخلاق و آداب انسانی و اسلامی، مستدل، مستند، واقع بینانه و به دور از مسائل سیاسی و شخصی باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با قدردانی از عملکرد استاندار و مجموعه مدیریت استان در پیگیری مسائل مختلف، گفت: دکتر پورمحمدی از زمان مسئولیت خود در استانداری، مسائل سیاسی و جناحی را در مسائل کاری، دخالت نداده و به همراه معاونان پرتلاش خود برای رفع مشکلات مختلف استان به صورت شبانه روزی تلاش کرده است.

کد خبر 965580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha