ضرورت تداوم روضه خوانی برای سالار شهدا بعد از دهه اول محرم

به گفته امام جمعه زنجان، اگر حضرت زینب(س) نبود، پیام، منطق، آرمان و هدف شهیدان به خوبی منتقل نمی شد؛ اگر پیام رسانان نبودند دشمن به نفع خود تحریف می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان شامگاه یکشنبه در جمع عزاداران حسینی مکتب الزهرا در مسجد جامع زنجان، اظهار کرد: مردم پایتخت شور و شعور حسینی با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل های بهداشتی شعور حسینی را به منصه ظهور گذاشتند.

 

آیت الله علی خاتمی با تقدیر از حضور مردم در عزاداری سالار شهیدان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی خاطرنشان کرد: عزاداران فرمایشات رهبری در خصوص عزاداری های ماه محرم را نصب العین قرار داده و این برنامه ها با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی برگزار شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت تقویت عزاداری ها بعد از عاشورا تاکید کرد و گفت: عزاداری ها نباید تنها به تاسوعا و عاشورا ختم شود بلکه باید تداوم داشته باشد.

 

وی با تاکید بر تداوم روضه خوانی برای سالار شهدا بعد از دهه اول محرم ادامه داد: اهمیت حوادث بعد از عاشورا کمتر از حادثه عاشورا نیست .

 

به گفته امام جمعه زنجان اگر حضرت زینب(س) نبود، پیام، منطق، آرمان و هدف شهیدان به خوبی منتقل نمی شد؛ اگر پیام رسانان نبودند دشمن به نفع خود تحریف می‌کرد.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به ولایتمدار بودن مردم زنجان گفت: مردم پایتخت شور و شعور حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های عزاداری را با شکوه هرچه تمام انجام دادند و امیدواریم با تداوم این پروتکل ها به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

 

کد خبر 966206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha