​تشکر استاندار گلستان از هیئت های مذهبی/ احتمال وضعیت سفید گلستان در دو هفته آینده

​حق شناس گفت: در دهه نخست محرم همه هیئت های مذهبی گلستان نسبت به رعایت دستورالعمل ستاد ملی کرونا برای برگزاری برنامه های محرم به خوبی عمل کردند.

«هادی حق شناس» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در دهه نخست محرم همه هیئت های مذهبی گلستان نسبت به رعایت دستورالعمل ستاد ملی کرونا برای برگزاری برنامه های محرم به خوبی عمل کردند و تلاش شد که تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شود و شاید تنها در یک یا دو درصد از هیئت ها این پروتکل ها اجرا نشد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: از 10 روز گذشته سیر نزولی شیب شیوع ویروس کرونا را در استان گلستان شاهد هستیم و بستری بیماران نیز به لحاظ تعداد نیز رو به کاهش است و تعدادی از شهرهای استان از وضعیت قرمز کرونا به سمت زرد در حال حرکت هستند.

 

حق شناس بیان کرد: کاهش میزان شیب شیوع ویروس کرونا نشان می دهد که مردم در دو سه هفته گذشته فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشت را رعایت کردند و امیدواریم استان در دو هفته آینده در وضعیت سفید قرار گیرد.

 

وی افزود: از مسئولان هیئت های مذهبی، تشکل های دینی که در این مدت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشتند به سهم خود تشکر می کنم.

 

کد خبر 966262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha