اجرای طرح مهر تحصیلی  با توزیع ۲ هزار و ۳۰۰ بسته  تحصیلی در ملایر

جعفری گفت: همزمان با سال تحصیلی توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ۲ هزار و ۳۰۰ بسته در قالب طرح مهر تحصیلی بین دنش آموزان نیازمند توزیع می شود.

« پژمان  جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همه ساله همزمان با شروع سال تحصیلی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند طرح مهر تحصیلی را  را از محل نیت واقف اجرا می‌کند.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افزود: با توجه به اینکه  یکی از نیات واقف بزرگ  ملایری شادروان سیف الدوله توجه به مباحث آموزشی است  کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از موارد این وقف است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اجرای طرح مهر تحصیلی در ملایر برای هشتمین سال خبر داد و گفت: گفت: 2 هزار و 300 بسته در قالب طرح مهر تحصیلی توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همزمان با آغاز سال تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

 وی با بیان اینکه برای هر بسته مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و جمعا  ۸۰۰ میلیون تومان برای این بسته‌ها هزینه شده افزود:  این بسته‌ها شامل کیف و  لوازم التحریر و برای دو دوره متوسطه و ابتدایی  است که بین دانش آموزان نیازمند زیر پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی ف موسسات خیریه و... است

 

وی با بیان اینکه شکل توزیع بسته‌ها مانند سال گذشته در اداره اوقاف و امور خیریه نیست گفت: برای جلوگیری از تجمع شکل توزیع آن نیز با هماهنگی انجام شده  با آموزش و پرورش در مدارسی که اعلام می‌شود خواهد بود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر یادآور شد: سال گذشته نیز 3 هزار بسته لوازم‌التحریر در قالب طرح مهر تحصیلی بین دانش‌‌آموزان بی‌بضاعت ملایر با اعتباری بالغ بر  500 میلیون تومان از محل نیت واقف توزیع شد.

وی در ادامه به توزیع 620 بسته ارزاق در دهه اول محرم بین خانواده های نیازمند اشاره کرد و گفت: این تعداد بسته   شامل اقلام خو راکی بود که 500 بسته آن توسط اداره اوقاف و امور خیریه و 120 بسته نیز توسط قرارگاه جهادی غدیر تهیه و با همکاری این قرارگاه بین خانوادهای نیازمند توزیع شد.

وی در ادامه تصریح کرد: هزینه اداره اوقاف و امور خیریه برای ابن بسته ها  بیش از 150  میلیون تومان  بوده است.

وی همچنین با اشاره به اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی در  ملایر گفت: این برنامه نیز به مدت 11 شب در محل پارکینگ پارک سیفیه ملایر به خوبی و با رعایت همه پروتوکل های بهداشتی برگزار شد.

جعفری افزود: در ابن برنامه که شامل برنامه های مختلف قرائت قرآن، سخنرانی مرثیه سرایی و سینه زنی و.. بود هر شب بیش از یک هزار و 500 نفر حضور داشتند.

کد خبر 966324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha