اعضای هیئت رییسه شورای اسلامی بخش مرکزی آستارا مشخص شدند

مافی گفت: رییس و اعضای هیئت رییسه شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان آستارا مشخص شدند.

«توکل مافی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: با برگزاری انتخابات داخلی رییس و اعضای هیئت رییسه شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان آستارا برای چهارمین سال فعالیت مشخص شدند.

 

بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا افزود: پس از برگزاری جلسه و بحث و تبادل نظر میان اعضاء رای گیری انجام شد که بر اساس آرا فرداد آموزش نیا به عنوان رییس، سامان پورواجد به عنوان نائب رییس، نادر شیروان به عنوان منشی، حاتم موسوی و پاشا سماپور به عنوان اعضای شورا انتخاب شدند.

 

وی تصریح کرد: این انتخابات در راستای اجرای ماده ۱۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران، در محل بخشداری آستارا برگزار شد.

 

مافی گفت: شوراهای اسلامی باید همگام با سیاست‌های دولت و با تعامل و همکاری با مردم و مسئولان در راستای برطرف کردن مشکلات گام بردارند.

 

بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا ادامه داد: اعضای شورای بخش باید به طور مستمر در محل شورا برای پاسخگویی، سرکشی از روستاها و نظارت حضور داشته باشند.

 

مافی با تاکید بر اینکه اعضای شوراهای اسلامی با همدلی و وظیفه شناسی در حل مشکلات روستاها تلاش کنند، خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و شوراها در رسیدگی به مشکلات آنان باید از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

کد خبر 966406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha