معامله با اصحاب قدرت در رسانه‌ها محکوم و مذموم است

روشنفکر با بیان اینکه رسانه‌ها باید منافع مردم را بر منافع شخصی ترجیح دهند، گفت: معامله با اصحاب قدرت در رسانه‌ها محکوم و مذموم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر» امروز (۱۰ شهریور) در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت هفته دولت و تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: رسالت خبرنگار شفاف سازی و اطلاع رسانی است و از اینکه رسانه‌ها این گونه شفاف مطالب را مطرح می‌کنند، از آنها تشکر می‌کنم.

 

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوت و ضعف‌های رسانه‌ها باید شناسایی شود، اظهار داشت: رسانه‌ها باید پارامترهایی که سبب افزایش مخاطب می‌شود را شناسایی کنند و از آن طرف مسائلی که هم باعث افول یک رسانه‌ها می‌شود، نیز باید مورد ارزیابی قرار گیرد.
 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نباید آلوده شوند، زیرا با دستمال کثیف نمی‌توان با فساد مقابله کرد، ادامه داد: رسانه‌ها باید منافع مردم را بر منافع شخصی ترجیح دهند.

 

روشنفکر ضمن تاکید بر اینکه معامله با اصحاب قدرت در رسانه‌ها محکوم و مذموم است، یادآور شد: رسانه‌ها باید نقد کنند، اما نقد کردن با تخریب مسئولان تفاوت دارد.

 

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاخص‌های نقد باید مشخص شود، اظهار کرد: حریم‌ها باید حفظ شود، هنجارشکنی نباید باشد و در عین حال خطوط قرمز باید در رسانه‌ها مدنظر قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: گاهی طرح مسائلی هم محل مفسده است، لذا ظرافت‌ها را باید خبرنگاران در رفتارهای کاری خود لحاظ کنند.
 

 

روشنفکر با بیان اینکه ما با شرایط اقتصادی بدی مواجه هستیم و کووید 19 نیز رونق را از بازار و اقتصاد گرفته، گفت: علیرغم این مشکلات ما باید گرفتاری‌ها را از دوش مردم برداریم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بر روی جذب سرمایه گذاری و رونق واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: به خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به مشکلاتی که بر کشور حاکم است، اظهار داشت: با آقای موحد همدل و همگام هستیم و برای رفع مشکلات استان، در همین راستا نشست های زیادی با مسئولان کشوری در خصوص مسائل استان برگزار کردیم.

 

گفتنی است در ابتدای این نشست خبرنگاران پیرامون مسائل و مختلف استان و کشور مطالبی را مطرح کردند. مشکلات رسانه‌ها، بیمه و مسکن خبرنگاران، مسائلی مربوط به حق و حقوق بازنشستگان، صندوق ذخیره فرهنگیان، شفافیت آرا، عدم پاسخگویی مسئولان به خبرنگاران، اعلام نفوذ اعضای دفتر نماینده در عزل و نصب مدیران از جمله مطالبی بود که خبرنگاران به آن اشاره داشتند.

کد خبر 966501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha