ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها در مبارزه با مواد مخدر

فتح اللهی با بیان اینکه مدیریت جامعه در آینده در دستان جوانان سالم و پویا است گفت: از همه ظرفیت ها در مبارزه با مواد مخدر بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز(دوشنبه، ۱۰ شهریور) در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان رشت در محل فرمانداری اظهارکرد: وحدت و انسجام زمینه ریشه کنی بلای خانمان سوز اعتیاد را مهیا خواهد کرد.


فرماندار رشت با بیان اینکه اعتیاد بسیاری از خصوصیات اخلاقی و رفتاری را از انسان دور می‌‌کند گفت: مدیریت جامعه در آینده بایستی در دستان جوانان سالم باشد.


وی اذعان کرد: مبارزه با مواد مخدر فقط برعهده نیروهای امنیتی و نیروی انتظامی نیست بلکه همه دستگاه‌ها در این راستا بایستی تلاش کنند.


فتح اللهی با بیان اینکه دشمنان اسلام و نظام با تهدیدات و ترفندهای نوین درصدد خدشه دار کردن انقلاب و فروپاشی کشور هستند و می‌خواهند امنیت، آرامش و اقتصاد کشور را سلب کنند افزود: دشمن امروز مبارزه را تغییر داده و با انواع مواد مخدر صنعتی درصدد سلب آسایش مردم به‌ویژه جوانان کشور هستند.


فرماندار رشت افزود: طبق گزارش های دریافتی استفاده مواد مخدر به سنین دانش آموزی رسیده است و این آمار برای کشوری با قدمت دیرینه فرهنگی شایسته نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه از تمام ظرفیت ها در راستای مبارزه با موادمخدر بهره گرفته شود خاطرنشان ساخت: توسعه بخش فرهنگی، اعتقادی و دینی بیش از پیش بایستی مورد توجه قرار گیرد.


 


فرماندار رشت با تاکید بر اینکه بهره گیری از ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد : خط مقدم مبارزه با مواد نیروهای انتظامی و سپاه قرار دارند در این راستا از ظرفیت  سمن ها نیز بهره گرفته شود.

کد خبر 966521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha