عملکرد مطلوب اداره کل پشتیبانی امور دام فارس در توزیع مرغ و گوساله منجمد و نهاده های دامی

رحمانی گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام استان فارس از ابتدای سال ۹۹ به توزیع ۲هزار و ۱۵ تن گوشت مرغ منجمد، ۶۷۰ تن گوشت گوساله منجمد و ۸۰ هزار تن نهاده دامی با قیمت مصوب در استان فارس اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رهام رحمانی»، امروز (دوشنبه 10 شهریور) از عدم  کمبود توزیع گوشت مرغ در استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: وضعیت ذخائر گوشت مرغ در استان فارس، مطلوب است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس ادامه داد: از ابتدای سال 99 تا کنون، شاهد توزیع 2هزار و ۱۵ تن گوشت مرغ منجمد به قیمت هر کیلو 12هزار و ۹۰۰ تومان در سردخانه و 13 هزار و ۵۰۰ تومان به صورت خرده فروشی در سطح استان بوده ایم.

وی با اشاره به اختصاص سهمیه‌ گوشت مرغ به کمیته امداد بیان کرد: گوشت تخصیص گرفته، توسط کمیته امداد فارس میان نیازمندان در حال توزیع است.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای امسال، ۶۷۰ تن گوشت گوساله منجمد در استان توزیع شده است و به دلیل شیوع کرونا و با هدف حمایت از تولیدکنندگان فارس، در سال گذشته و سه ماهه ابتدای امسال‌، مرغ با قیمت مصوب هر کیلو 12 هزار و ۷۰۰ تومان از مرغداران استان خریداری شد.

رحمانی افزود:  قرارداد خرید ۵۰۰ تن گوشت گوساله منجمد داخلی نیز با دامداران، تعاونی‌های و اتحادیه‌های فعال وابسته به بخش دام استان منعقد شده است و با قیمت هر کیلوگرم 72 هزار و 500 تومان خریداری می شود.

رحمانی اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون حدود ۸۰ هزار تن نهاده دامی شامل ذرت، کنجاله سویا و جو به ترتیب با قیمت‌های مصوب یک هزار و 750 تومان، 2 هزار و 700 و یک هزار و 750 تومان از در انبارهای فارس خریداری شده و در مقایسه با سال قبل رشد 110 درصدی داشته است.

کد خبر 966528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha