اقتدار نظام حاصل ایستادگی و مقاومت است

امیرسرتیپ حدادی سامانی گفت: اقتدار نظام و پیشرفت و توسعه کشور حاصل ایستادگی و مقاومت در مسیر آرمان ها و ارزش ها بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیرسرتیپ «علی حدادی سامانی» به مناسبت سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از 35 سرباز نمونه منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهان اظهارداشت: با پیروزی انقلاب اسلامی توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف علمی، نظامی، فرهنگی، دانشگاهی و پزشکی کشور اتفاق افتاده و خدمات رسانی به مردم در بخش های مختلف صورت گرفته است.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهان افزود: در عرصه بین الملل کشورمان جایگاه ویژه پیدا کرده و دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی از روند روبه رشد و توسعه تجهیزات نظامی کشورمان بیمناک هستند.

 

وی با اشاره به اقتدار نظام در جوامع بین المللی گفت: اقتدار نظام و پیشرفت و توسعه کشور حاصل ایستادگی و مقاومت در مسیر آرمان ها و ارزش ها بوده که باید این روحیه ایستادگی و غیرت را حفظ کنیم.

 

امیرسرتیپ حدادی سامانی ادامه داد: دشمن از فضای مجازی و ظرفیت رسانی برای ایجاد عملیات روانی استفاده می کند اما نباید ما تحت تاثیر این نوع عملیات و برنامه راهبردی دشمن قرار بگیریم و واقعیت ها را بشناسیم.

 

وی اعتماد و اعتقاد به سلسله مراتب که در راس آن رهبر معظم انقلاب اسلامی است را مهم بیان کرد و خاطرنشان ساخت: هدایت، توصیه و رهنمودهای رهبری همواره برای برون رفت از مشکلات و پیشرفت در عرصه های مختلف کارآمد بوده و باید این موضوع را جدی بگیریم و پیرو دستورات ایشان باشیم.

 

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهان با اشاره به سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هفته گرامیداشت پدافند هوایی تصریح کرد: در این هفته برنامه های فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای پیش بینی شده که تجلیل از سربازان ساعی این یگان نظامی یکی از برنامه ها است که به همت و برنامه ریزی عقیدتی و سیاسی انجام شده است.

 

وی خطاب به سربازان این یگان نظامی گفت: شما سفیران پدافند هوایی در جامعه باشید و توانمندی ها و تلاش های این یگان را برای جامعه بیان کنید.

کد خبر 966576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha