همت جهادی اطعام و احسان نیازمندان با مشارکت فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با سوم شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش همت جهادی اطعام و احسان نیازمندان با مشارکت فعالان در کانون های مساجد صورت می گیرد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با سوم شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش همت جهادی اطعام و احسان نیازمندان با مشارکت فعالان در کانون های مساجد صورت می گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این نذورات شامل اهدای غذای گرم، حلوا، آش نذری و بسته های معیشتی و بهداشتی است.

 

 

 

این مقام مسئول افزود: این نذورات در قالب کمک های مومنانه برای نیازمندان مستمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا از اول محرم در کانون های مساجد پیش بینی شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

 

سقاء تاکید کرد: فعالان کانون های مساجد با حمایت خیرین و اعضای کانون ها از ابتدای سال هزاران بسته معیشتی را در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان حاشیه شهرها توزیع کرده اند.

 

وی اذعان داشت: اقدام های خیرخواهانه فعالان کانون های مساجد در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با مشارکت خیرین کمک های بیشتری را در اختیار این خانواده ها قرار دهیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: به دلیل شیوع بیماری کرونا مسائل و ضوابط بهداشتی در تهیه و توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم از سوی تدارک دیدگان پیش بینی شده است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: این حرکت خداپسندانه در مناطق شهری و روستایی با محوریت مساجد صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: پشت نویسی ماشین متبرک به اسما و نمادهای محرم، مشارکت در برنامه های عزاداری و شبیه خوانی و اقدام به ضدعفونی و غبارروبی مساجد از دیگر کارهای اجرایی فعالان کانون های مساجد در دهه اول ماه محرم بود.

کد خبر 966667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha