اجرای پویش «هر خانه یک حسینیه» در دهه اول محرم

نوروزی‌مهر از اجرای پویش «هر خانه یک حسینیه» توسط کانون حضرت رسول (ص) اندیمشک در دهه اول محرم خبر داد و گفت: در این پویش خانواده‌ها ضمن سیاه‌پوش کردن منازل خود، به عزاداری پرداختند.

«مریم نوروزی‌مهر» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، برگزاری مجالس عزا را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: با توجه به تاکیدات صورت گرفته، متولیان و فعالان فرهنگی و مذهبی باید برای گرامیداشت مراسمات عزاداری تلاش کنند.

 

مدیر کانون حضرت رسول (ص) مسجد سیدالشهدا (ع) کوی لور اندیمشک به اقدامات مشترک این کانون با معاونت فرهنگی و هنری حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) در دهه اول ماه محرم اشاره کرد و افزود: به همت کانون حضرت رسول (ص) اندیمشک با استفاده از فضای مجازی کانالی با عنوان «هیئت عزاداران حسینی» راه‌اندازی شد.

 

وی اذعان داشت: قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و روضه از اقدامات انجام شده در این کانال بودند که هر شب مسابقه پیامکی از سخنرانی‌ها برگزار و به قید قرعه به پنج نفر هدایایی اهدا شد.

 

نوروزی‌مهر از اجرای پویش «هر خانه یک حسینیه» توسط کانون حضرت رسول (ص) اندیمشک در دهه اول محرم خبر داد و تصریح کرد: در این پویش خانواده‌ها ضمن سیاه‌پوش کردن منازل خود، به عزاداری پرداختند.

 

وی برگزاری مسابقه ساخت کاردستی ویژه کودکان و جمع‌آوری و توزیع بسته‌های غذایی و پخت غذای گرم میان ۵۰۰ خانوار نیازمند را از دیگر اقدامات کانون حضرت رسول (ص) اندیمشک در دهه اول محرم برشمرد و خاطر نشان کرد: مقرر شده است در ۲ دهه باقی مانده تا پایان ماه محرم، مسابقه کتابخوانی نیز برگزار شود.

کد خبر 966704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha