کتابت دومین قرآن کریم به عشق سردار دل ها طی  ۱۰۴ روز

مظفری گفت: به یاری خداوند و با عشق به سردار سلیمانی طی ۱۰۴ روزموفق به کتابت دومین قرآن کریم شدم.

«امجد مظفری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به یاری خداوند طی 104 روزموفق به کتابت دومین قرآن کریم شدم.

دانشجوی دانشگاه پیام نور شهرستان بهار و کاتب قرآن افزود: کتابت قرآن کریم را به عشق سردار حاج قاسم سلیمانی از روز نیمه شعبان سال جاری آغاز و با کار مستمر و شبانه روز، همزمان با شهادت امام جواد(ع) طی 104 روز به اتمام رساندم.

مظفری با اشاره به اینکه این اثر، دومین قرآن کتابت شده توسط وی است، گفت: این مصحف شریف در ابعاد 50 در 70 با خط نسخ عربی و تلفیقی از خط عثمان طه در قالب 264 صفحه کتابت شده است.

وی با بیان اینکه این مصحف شریف همزمان با هفته پایانی شهریور ماه سال جاری در دانشگاه پیام نور بهار رونمایی خواهد شد گفت: این قرآن بدون معنا بوده و هر صفحه گلاسه شامل 22 سطر است که پس از رونمایی به یکی از چهره‌های ارزشی انقلاب و نظام اهدا خواهد شد.

این مداح جوان با بیان اینکه در سال 1391 طی 6 ماه اولین قرآن را کتابت نموده است گفت: این مصحف شریف در 604 صفحه و هر صفحه 12 سطر با خط عثمان طه کتابت شده است که همان به مقام معظم رهبری تقدیم شد.

وی با بیان اینکه کتابت قرآن توفیقی از سوی خدا است گفت: پس از کتابت اولین قرآن در سال 91، حدود 4 سالی بود که با وجود مهیا بودن همه امکانات همچون کاغذ گلاسه و مرکب، توفیق کتابت نداشتم اما همزمان با میلاد امام زمان(عج) و با عشق به سردار سلیمانی، زمینه خدمت به قرآن برایم فراهم شد.

مظفری با اشاره به اینکه هزینه‌های صرف شده برای قرآن کتابت شده دوم، چیزی حدود 7 میلیون تومان بوده است گفت: قرآن بیش از این حرفا بر گردن انسان حق دارد و مسئولین و مردم باید بیش از پیش به این اجرای آموزه‌های این کتاب آسمانی توجه داشته داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مادر مرحومم از همان کودکی مرا به انس با قرآن و حتی کتابت آن تشویق می‌کرد گفت: در راستای تشویق‌های مادرم به مسیر قرآن کشیده شدم و امروز به عینه می‌بینم که قرآن تا چه اندازه در حل مشکلاتم تأثیر گذار است.

مظفری با بیان اینکه قرآن، درس زندگی و عبرت در همه حوزه‌ها برای انسان است ادامه داد: مهترین اثری که قرآن بر زندگی من داشته است، تقویت صبوری بود، من با اتکا به قرآن صبر بر مسائل و مشکلات را آموختم، ناگفته نماند که از برکات دیگر انس با قرآن، نشان دادن راه حل مشکلات در زندگی‌ام بود.

وی با اشاره به اینکه خط ثلث ام‌الخط و مادر تمام خطوط است گفت: ثلث یکی از سخت‌ترین و سنگین‌ترین خطوطی است که علی شیری یکی از اساتید مطرح ثلث نویس ایران و کاتب قرآن با این خط است که آرزو دارم روزی به محضر ایشان مشرف شده و در محضر این استاد بزرگ شاگردی کرده و این خط را بیاموزم.

 

کد خبر 966748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha