برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به صورت مجازی در جهرم

زارعیان از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به صورت مجازی در جهرم خبر داد و گفت: این مسابقات به مناسبت ماه محرم و در رشته های مختلف به اجرا در آمده است.

«محمدعلی زارعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: هیئت ورزش های همگانی جهرم با همکاری تربیت بدنی و کانون بسیج ورزشکاران این شهرستان اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه فرهنگی و ورزشی ویژه ماه محرم کرد که با استقبال مردم نیز مواجه شد.

 

دبیر هیئت ورزش های همگانی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات ویژه خواهران و برادران بوده است، افزود: این مسابقات در رشته های مختلف فرهنگی و ورزشی به اجرا در آمده است.

 

وی به رشته های بخش فرهنگی این مسابقات اشاره کرد و گفت: نقاشی با محوریت ماه محرم، خطاطی و خوشنویسی، حفظ 10 سوره مبارکه قرآن کریم از جزء 30 و ارسال کلیپ، حفظ زیارت عاشورا و قرائت آن و قرائت زیارت عاشورا با حضور خانواده از جمله رشته های بخش فرهنگی این دوره از مسابقات بوده است.

 

زارعیان ادامه داد: شرکت کنندگان در بخش فرهنگی پس از تصویربرداری از آثار خود به دبیرخانه این مسابقات جهت داوری و انتخاب اثر برتر ارسال کردند.

 

وی به رشته های بخش ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: طناب زنی ساده با شمارش 50 در رده سنی زیر 12 سال بدون وقفه یک دقیقه ای و تکنکیک پنجه والیبال بالای سر 30 و ساعد بالای سر 30 از رشته های این بخش از مسابقات بوده است.

 

دبیر هیئت ورزش های همگانی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه رعایت پوشش کامل اسلامی در این مسابقات ویژه بانوان الزامی بوده است، گفت: برای شرکت در بخش ورزشی نیز آثار ارسالی از سوی شرکت کنندگان از طریق فضای مجازی انجام شده است.

 

وی همچنین به یادواره عکس محرم به عنوان بخش دیگری از این مسابقات اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان این رشته نیز با ارسال عکس عزاداری ماه محرم در منزل خود به شرکت در این مسابقات اقدام کردند.

 

زارعیان با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه ماه محرم برای تمام رده های سنی آزاد بود، گفت: به نفرات برتر این دوره از مسابقات لوح تقدیر و جوایزی اهدا می شود.

 

کد خبر 966791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha