۱۰ پروژه عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد

۱۰ پروژه عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی از جمله کتابخانه مرکزی و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی در ارتباطی آنلاین با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه، «منصور غلامی» در ارتباط آنلاین با مراسم افتتاحیه این پروژه ها گفت: حمایت های صورت گرفته از دانشگاه محقق اردبیلی به خوبی خود را نشان می دهد و ما به این حمایت ها ادامه خواهیم داد.

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های دانشگاه ها حمایت شود، تصریح کرد: امروز شاهد اثرگذاری دانشگاه محقق اردبیلی در سطح استان و کشور هستیم.

 

«اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل نیز با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی کارهای خوبی انجام داده است، اظهار داشت: این دانشگاه در زمینه تربیت نیروی انسانی متخصص گام های موثری برداشته است و ما از حرکت های این دانشگاه حمایت می کنیم.

 

«عزیز حبیبی» با اشاره به پروژه های این دانشگاه، ادامه داد: کتابخانه مرکزی دانشگاه با اعتبار ۲۴۵ میلیارد ریالی در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع امروز به بهره برداری می رسد و این پروژه در سال ۱۳۸۷ شروع شده بود.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: ساختمان دانشکده علوم اجتماعی هم در سال ۱۳۹۱ شروع شده که با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریالی و در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع امروز افتتاح می شود.

 

وی با اشاره به دیگر پروژه های افتتاح شده دانشگاه محقق اردبیلی افزود: فاز اول محوطه سازی بخش شرقی، توسعه برق سایت شرقی و بهسازی ایستگاه پمپاژ آب، اجرای محوطه خوابگاه ها و چمن مصنوعی و نصب ادوات ورزشی، تعمیرات اساسی ساختمان شماره ۲ دانشکده کشاورزی، تعمیرات اساسی ساختمان ۸ واحدی ویلایی خوابگاهی، خرید تجهیزات کتابخانه مرکزی، خرید تجهیزات دانشکده علوم اجتماعی و خرید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی از دیگر پروژه های از دیگر پروژه های این دانشگاه بود که امروز افتتاح شد.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی عنوان کرد: در مجموع برای ۱۰ پروژه این دانشگاه ۷۰۷ میلیارد ریال هزینه شده است که امروز افتتاح شد و در اختیار جامعه دانشگاهی استان و کشور قرار گرفت.

 

این مقام مسئول با اشاره به ارتقای ۱۲ پله ای رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌ بندی جدید ISC نسبت به دو سال گذشته بیان کرد: ارتقای ۲۱۵ پله ای جایگاه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی وبومتریکس دانشگاه های جهان و ۶ پله ای در بین دانشگاه های کشور در ۶ ماهه اخیر از دیگر دستاوردهای دانشگاه محقق اردبیلی است.

کد خبر 966865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha