۸ مسجد و کانون فرهنگی هنری در استان اردبیل مزین به نام امام سجاد (ع) است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۸ مسجد و کانون فرهنگی هنری در استان اردبیل مزین به نام امام سجاد (ع) است و همزمان با سالروز وفات آن حضرت به تبیین شخصیت والای آن بزرگوار در حادثه عاشورا خواهند پرداخت.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 8 مسجد و کانون فرهنگی هنری در استان اردبیل مزین به نام امام سجاد (ع) است و همزمان با سالروز وفات آن حضرت به تبیین شخصیت والای آن بزرگوار در حادثه عاشورا خواهند پرداخت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: طبق آمار مساجد که متبرک به نام ائمه هستند بیشترین آمار مربوط به نام حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) است.

 

وی خاطر نشان کرد: ثواب طرح تلاوت نور امروز در مساجد استان اردبیل به روح پرفتوح امام حسین (علیه السلام) شهدای کربلا و امام سجاد (علیه السلام) هدیه خواهد شد.

 

سقاء افزود: فعالیت در فضای مجازی و تبیین شخصیت امام زین العابدین (علیه السلام) و نگاهی به سیره عملی آن حضرت، برگزاری مراسم سالروز وفات آن حضرت و سایر برنامه های فرهنگی از جمله فعالیت های اعضای کانون های مساجد به همین مناسبت است.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: فروتنی، بصیرت، هدایت گری، پیام رسان واقعه کربلا و انس مستمر با قرآن کریم از ویژگی های شخصیتی و اخلاقی بارز امام سجاد (علیه السلام) بود که باید مورد توجه فعالان کانون های مساجد قرار گیرد.

کد خبر 966897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha