مراسم سومین روز شهادت امام حسین(ع) و شهادت امام سجاد(ع) در نکا برگزار شد

به همت هیات رزمندگان اسلام پیروان عترت خواهران نکایی، مراسم سومین روز شهادت امام حسین(ع) و شهادت امام سجاد(ع) در حرم شهدای گمنام نکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نکا، حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی » سه شنبه شب ( 11 شهریور) در مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت امام حسین(ع) و شهادت امام سجاد(ع) در نکا بر الگوپذیری از ائمه اظهار(ع) تاکید کرد.

امام جمعه نکا گفت: ما هر چه داریم از اهل بیت(ع) و نگاه آنان در زندگی ماست و باید طوری رفتار کنیم که ائمه اطهار از ما راضی و خشنود باشند.

 

وی با اشاره به پیام رسانی امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) از واقعه کربلا اظهار کرد: اگر نبود روشنگری های این دو بزرگوار، امروز شاید واقعه کربلا به این درستی برای ما تبیین نشده بود و چنین بزرگداشت هایی نداشتیم.

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: در قرآن و سخنان ائمه اطهار (ع)بر احیای شعائر دینی تاکید شده است و بر پا داشتن شعائر حسینی از مهمترین وظایف ما در قبال این امام بزرگوار است .

 

وی افزود: سبک زندگی اهل بیتی باید در زندگی فردی و اجتماعی ما وارد شود و در این راستا بانوان به عنوان مدیران منزل باید مدیریت مناسبی در این بخش انجام داده و زینب گونه وارد میدان شده و روشنگری کنند.

به گزارش شبستان ، مراسم سومین روز شهادت امام حسین(ع) و شهادت امام سجاد(ع) به همت هیات رزمندگان اسلام پیروان عترت خواهران نکایی در حرم شهدای گمنام نکا برگزار شد.

 

امام جمعه نکا گفت: امروز دشمن با برنامه های ضدفرهنگی وارد منازل شده است و باید با مدیریت مناسب در منزل و رواج زندگی و سبک زندگی اهل بیتی، جوانان و نوجوانان خود را در برابر برنامه های ضدفرهنگی دشمن بیمه کنیم.

کد خبر 967050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha