چراغ مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) خاموش شدنی نیست

صفاتی گفت: برگزاری پرشور و شعور عزاداری سیدالشهدا(ع) در مساجد و هیئت های مذهبی انزلی نشانگر این است که چراغ این مجالس هیچگاه خاموش شدنی نیست.

«مهدی صفاتی» امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی با تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و اسارت خاندان آل‌الله، از عموم عزاداران حسینی و هیئات مذهبی شهرستان بندرانزلی در برگزاری باشکوه این مراسم تقدیر کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی با تشکر از مردم متدین و حسینی شهرستان بندرانزلی، هیئت امنای مساجد، هیئت‌های مذهبی و مجموعه عزاداران حسینی در برگزاری شکوهمند محرم سال ۱۴۴۲ هجری قمری، گفت: این مردم در حالیکه با دشواری‌های فراوان و شرایط بهداشتی خاص مواجه بودند؛ توانستند با تدبیر و درایت از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آیند و باری دیگر در عرصه دینداری و آزادگی و تأسی به سیره ائمه معصومین(ع) خوش بدرخشند.

 

صفاتی تاکید کرد: عزاداران حسینی بندرانزلی در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا با تاکید مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید تمامی ملاحظات بهداشتی و درمانی را در نظر گرفتند و با تدبیر بسیار زیبا و تحسین برانگیز و رعایت دقیق پروتکل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان بار دیگر عظمت و شکوه عزاداران حسینی را به رخ بدخواهان و جهانیان کشیدند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز این مساجد و هیئت‌های مذهبی هستند که می‌توانند به عنوان یک الگوی موفق در بین جامعه و دیگر مجموعه‌های اجتماعی معرفی شوند.

کد خبر 967051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha