ضرورت تشکیل همیاران سلامت در استان زنجان

حقیقی ضمن انتقاد از عملکرد برخی از دستگاه های اجرایی در تشکیل همیاران سلامت بر ضرورت افزایش تشکیل همیاران سلامت در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان در خصوص تشکیل همیاران سلامت آموزشی معلمان و دانش آموزان ضعیف عمل کرده است.

 

فتح الله حقیقی ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف این نهاد فرهنگی، گفت: این دستگاه که با جمعیت دانش آموزی سروکار دارد بایستی در بحث پیشگیری از کرونا با جدیت بیشتری فعالیت کند.

 

وی با انتقاد از عملکرد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نسبت به تشکیل همیاران سلامت، افزود: تعدادی از دستگاه‌های اجرایی نسبت به تشکیل همیاران سلامت بی تفاوت هستند.

 

استاندار زنجان با اشاره به عدم برگزاری دسته های عزاداری در یوم العباس گفت: عزاداران حسینی در عزاداری ها پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.

 

حقیقی با اشاره به ایمن سازی 11.7 درصد از مردم استان زنجان در برابر کرونا گفت: لازم است تا گروه همیاران سلامت در استان زنجان افزایش یابد و دستگاه ها نباید در این زمینه کوتاهی کنند.

 

وی در ادامه به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان اشاره کرد و گفت: تبلیغات دو نامزد انتخاباتی در زنجان به صورت فضای مجازی و از صدا و سیما خواهد بود.

          

کد خبر 967078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha