برگزاري ويژه برنامه نوجوان عاشورايي در کانون شهید صالحی

حجت الاسلام موحد با اشاره به برگزاري ويژه برنامه نوجوان عاشورايي در کانون شهید صالحی در دهه اول محرم، از برگزاری مراسم اختتامیه این برنامه با حضور نوجوانان عاشورایی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین«حسن فرزانه موحد» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت: همزمان با آغاز ماه محرم و ايام سوگواري امام حسين عليه السلام و شهداي کربلا ، کانون شهيد صالحي با رعايت پروتکل هاي بهداشتي اقدام به برگزاري ويژه برنامه نوجوان عاشورايي نموده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی ادامه داد: این برنامه که با استقبال عموم نوجوانان مواجه شد امروز (چهارشنبه 12شهریور) به کار خود پایان می دهد.

 

وی موضوع این برنامه را مرد و نامرد عنوان کرد و افزود: این مراسم همراه با برنامه های متنوع  از جمله  اجرای گروه نمایش و شعرخوانی نوجوانان عاشورایی برگزار خواهد شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با اشاره به سخنران برنامه گفت:  این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام معتمدی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موحد یادآور شد: این مراسم امروز از ساعـت ۱۷ تـــا ۱۹ در بنیادفرهنگی امامت واقع در بلوار معلم کوچه ۱۰ خیابان شهیدین پلاک ۵۲  برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با بیان اینکه ورود برای عمـوم نوجوانان آزاد است تاکید کرد: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ماسـک و فاصله گذاری برگزار خـواهد شد.

کد خبر 967107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha