مشارکت ۱۳ هزار دانش آموز درمیانی در طرح نماد

مقیمی گفت: طرح نماد (نظام مراقبت از دانش آموزان) در ۱۸۷ مدرسه و با مشارکت ۱۲ هزار و ۹۱۵ دانش آموز دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی در درمیان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،  «نجف علی مقیمی» صبح امروز (۱۲ شهریور) در حاشیه برگزاری سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در حال برگزاری است، اظهار کرد: تهیه و توزیع به موقع کتب درسی، ارائه ی آموزش های لازم برای استفاده از سامانه شاد و نحوه تولید محتوا، بازدید از مدارس ،گندزدایی، برگزاری جلسه توجیهی راهبران آموزشی و تربیتی و دبیران مدارس و خرید ملزومات بهداشتی از اقدامات آموزش و پرورش درمیان پیش از آغاز سال تحصیلی جدید است.

 

مدیر آموزش و پرورش درمیان به با بیان این که در حال حاضر امکان ارتباط و تعامل مدیر و کارشناسان مدیریت با معلمان، مدیران و راهبران آموزشی از طریق شبکه شاد فراهم است، افزود: همچنین جلسات شورای دبیران و معلمان، کارگاه های آموزشی، ارتباط راهبران آموزشی و تربیتی با مدیران مدارس نیز به صورت غیر حضوری و بصورت ویدئو کنفرانس از طریق شبکه شاد انجام می شود.

 

وی از تولید ۱۵عنوان محتوای الکترونیکی توسط معلمان درمیانی در آستانه آغاز سال تحصیلی خبر داد و بیان کرد:  عدم حضور معلمان در کلاس های درس نه تنها محدودیت ایجاد نکرده بلکه انگیزه ای مضاعف شد تا معلمان این شهرستان به تولید محتوای کتب درسی بپردازند.

 

مقیمی با اشاره به کمک ۷۰۰ میلیونی خیرین نیکوکار این شهرستان برای کیفیت بخشی به آموزش ادامه داد: به منظور صیانت از مرزهای فرهنگی و ارزشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی طرح نماد در ۱۸۷ مدرسه و  با مشارکت ۱۲ هزار و ۹۱۵ دانش آموز دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی در درمیان اجرا می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش درمیان با اشاره به برگزاری ۱۰ دوره آموزشی به میزان ۱۸هزار ساعت برای یک هزار و ۲۰۰ فرهنگی مرزنشین، گفت: اجرای ۹۰ دوره آموزش خانواده در مدارس، برگزاری طرح آینده سازان برتر و تجهیز ۵۰ مدرسه به اینترنت پرسرعت بخش دیگری از اقدامات انجام شده در آستانه سال تحصیلی جدید است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسب بیش از ۱۰۳ رتبه برترکشوری و استانی در مسابقات و جشنواره های مختلف از ارزشمندترین دستاورد دانش آموزان مرزنشین شهرستان درمیان است.

کد خبر 967186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha