ثبت اطلاعات صحیح در سامانه سامک برای جلوگیری از تخلفات و گرانفروشی است

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: ثبت اطلاعات صحیح در سامانه سامک در راستای جلوگیری از تخلفات است.

 «محمدرضا علمدار یزدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، از ثبت صحیح اطلاعات واحدهای توزیع‌کننده برنج، چای و حبوبات در سامانه جامع انبارها و اعلام موجودی کالا در سامانه اعلام موجودی کالا (سامک) خبر داد و گفت: معاونت بازرسی و نظارت این سازمان در راستای ساماندهی بازار برنج، چای و حبوبات، طی هماهنگی به‌عمل‌آمده با اتحادیه‌های صنف فروشندگان برنج، چای و حبوبات و اتحادیه عمده‌فروشان مواد غذایی و بهداشتی تصمیماتی مبنی بر هدایت کلیه واحدهای تحت پوشش این اتحادیه‌ها جهت ثبت اطلاعات خود در سامانه‌های جامع انبارها و اعلام موجودی کالا کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تأکید کرده بود: اقدام مزبور در راستای کنترل و نظارت بر بازار برنج، چای و حبوبات و جلوگیری از تخلفات گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه انجام‌شده است.

وی در تکمیل این خبر افزود: در پایش انجام‌شده برای اطلاعات واحدهای توزیع‌کننده برنج، چای و حبوبات مغایرت‌های کد پستی و اطلاعات متصدیان واحدهای صنفی با اطلاعات مندرج در سامانه جامع انبارها، مشاهده گردیده لیکن با پیگیری‌های انجام‌شده مقرر گردید اتحادیه صنف عمده‌فروشان برنج و چای نسبت به صحت سنجی موضوع اقدام و مراتب را اعلام نمایند.

علمدار یزدی بر اطلاع‌رسانی و آموزش لازم در خصوص ثبت و تائید اطلاعات انبارهای اعضای تحت پوشش اتحادیه مذکور در سامانه جامع انبارها نیز تأکید کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از انبارداران برنج، چای و حبوبات استان خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل ثبت‌نام و درج اطلاعات صحیح خود در سامانه‌های اعلام موجودی و سامانه جامع انبارها اقدام و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با تلفن 124 سازمان تماس و یا به اتحادیه صنف مربوطه و یا سازمان صنعت معدن و تجارت واقع در بلوار 17 شهریور مراجعه نمایند.

کد خبر 967251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha