۷۰ هکتار از بافت فرسوده مشهد به هشت بهشت قرآن و عترت تبدیل می شود

براتی با اشاره به این که اجرای طرح هشت بهشت قرآن و عترت تصویری مناسب از مکتب تشیع را به جهانیان ارائه می دهد؛ گفت: اجرای این طرح می تواند زیرساخت‌های مناسبی را جهت رفع مشکلات ترافیکی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد صادق براتی» امروز(12 شهریور) در جلسه بررسی طرح هشت بهشت قرآن و عترت گفت: در این طرح ، هفتاد هکتار از بافت فرسوده به مکانی منحصر به فرد و زیبا تبدیل می شود و نمادی از تمدن انقلاب اسلامی در شأن پایتخت معنوی ایران را رقم خواهد زد؛ در این جلسه مقرر شد جلسات کارشناسی بیشتری با مدیران مربوطه و کارشناسان این امر برگزار تا تمامی ابعاد و جوانب اجرای طرح بررسی شود.

 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: این طرح شامل سرزمین انبیاء، بوستان قرآنی، جاده ولایت و هشت بهشت قرآن به عنوان بخش‌هایی از مجموعه بزرگ فرهنگی، اقامتی در جوار حرم رضوی است؛ اولین ایده نیز توسط شرکت هشت بهشت تحت عنوان طرح «هشت بهشت قرآن و عترت» طراحی و تهیه شده است.

 

وی ادامه داد: اجرای طرح هشت بهشت قرآن و عترت می تواند زیرساخت‌های مناسبی هم چون رفع مشکلات ترافیکی، اقامت مناسب ،زیارت با معرفت و شناخت امام رضا (ع) و غنی‌سازی اوقات فراغت را برای زائران و مسافران در شهر مقدس مشهد ایجاد نماید؛ هم چنین این طرح تصویری مناسب از مکتب تشیع را به جهانیان ارائه می دهد.

 

 

کد خبر 967268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha