اجرای ۴٠ طرح ملی در سال جهش تولید در کشور

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت با اشاره به اجرای ۴٠ طرح ملی در سال جهش تولید در کشور، گفت: وحدت و همدلی شرایط را برای ارائه خدمت فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «برات قبادیان» پیش از ظهر امروز(۱۲ مرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: طرح های مختلفی ملی در دست اقدام است که با راه اندازی این پروژه‌ها علاوه بر شکوفا شدن اقتصاد، زمینه اشتغالزایی و تولید نیز فراهم می‌شود.

 

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت گفت: در راستای نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام«سال جهش تولید» ۴٠ طرح ملی در دست اقدام است که با راه اندازی این پروژه‌ها علاوه بر شکوفا شدن اقتصاد، زمینه اشتغالزایی و تولید نیز فراهم می‌شود.

 

وی افزود: تحریم‌ها و کرونا مشکلات کشور را مضاعف کرده است، در شرایط موجود همدلی و وحدت بین نیروهای دلسوز نظام، کار را برای خدمات رسانی آسان‌تر می‌کند.

 

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت، اظهار کرد: تامین برخی کالاهای اساسی مردم بر عهده این سازمان است؛ مسوولان این وزارت تلاش کرده در این راستا کمبودی در کشور  وجود نداشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی اولین شهرک صنعتی ایلام در سال ۷۲  نشان می‌دهد خدمات و کارهای بزرگ در عمر نظام جمهوری اسلامی در این استان انجام شده است.

کد خبر 967289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha