وحدت و سلامت مهم‌ترین شاخص‌ها در برگزاری انتخابات است

آیت الله شاهچراغی همدلی و همراهی مسئولان ستاد برگزاری انتخابات و ناظران انتخاباتی را عامل اصلی برگزاری انتخابات در این استان برشمرد و گفت: وحدت و سلامت مهم‌ترین شاخص‌ها در برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» در آئین تجلیل از مسئولان نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان سمنان  ضمن قدردانی از مسئولان تمام بخش های انتخابات در استان سمنان به خاطر سلامت انتخابات گفت: وحدت و سلامت مهمترین شاخص ها در برگزاری انتخابات است که باید مدنظر قرار بگیرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید براینکه اگر انتخابات سالم می‌خواهیم باید پای شورای نگهبان در میان باشد ادامه داد: اعضای شورای نگهبان در سه رکن جسمی، دینی و اخلاقی سلامت هستند.

 

به گفته وی اعضای این شورا در سه رکن اساسی جسمی، دینی و اخلاقی سالم هستند و هرگز دین خود را به دنیا نمی‌فروشند.

 

آیت الله شاهچراغی با اشاره به برگزار شدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان به طور سالم  اظهارداشت: برای برگزاری سالم انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده باید همدلی کنونی حفظ شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه اعضای نمایندگی شورای نگهبان در استان سمنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی عملکرد مطلوبی داشتند اضافه کرد: همراهی دو اصل سلامت و امنیت یکی از مهم‌ترین الزامات نظام جمهوری اسلامی است و انتخابات محل تبلور همراهی این دو اصل مهم است.

 

وی استان سمنان را در بسیاری از شاخص‌های ملی ممتاز دانست وافزود: برگزاری انتخابات بی‌نقص باید در کارنامه درخشان این استان قرار گیرد.

 

کد خبر 967327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha