برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف خوزستان

حجت‌الاسلام فائزی از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان خبر داد و گفت: این مسابقات (۱۳ و ۱۴ شهریور) در اهواز برگزار می‌شود.

«حجت‌‌الاسلام فائز فائزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات اوقاف و امور خیریه خوزستان از فردا (پنج‌شنبه 13 شهریور) به مدت 2 روز در حسینیه امام رضا (ع) اهواز برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان افزود: این مسابقات در دو بخش برادران و خواهران برگزار می‌شود که زمان مسابقات خواهران (پنج‌شنبه 13 شهریور) و برادران (جمعه 14 شهریور) است.

 

وی با بیان اینکه در مسابقات شهرستانی اوقاف استان 300 نفر شرکت کردند که برگزیدگان آنها به مرحله استانی راه یافتند اضافه کرد: در مرحله استانی 45 نفر در بخش خواهران و در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان تصریح کرد: در بخش برادران نیز 40 نفر در رشته‌های حفظ پنج‌ جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، اذان، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و دعاخوانی و 20 نفر نیز در بخش همسرایی و همخوانی قرآن کریم حضور دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در رشته حفظ کل مرحله شهرستانی بخش برادران هیچ یک از شرکت‌کنندگان حائز رتبه و حضور در بخش استانی معرفی نشد عنوان کرد: مسابقات تفسیر این دوره از مسابقات نیز هفته گذشته برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام فائزی به داوران این دوره از مسابقات اشاره کرد و اذعان داشت: ایمان تمیمی، معصومه عطیوی، فخریه سیلاویان، زهرا عساکره و نرگس سالمی داوران بخش خواهران و مهدی دغاغله، جلیل بیت‌مشعل، قاسم بستانی، محسن مزرعاوی و قاسم مقدمی داوران بخش برادران هستند.

 

کد خبر 967367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha