توسعه آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور در ۲۵ شهرستان فارس

صیف گفت: مراکز آموزش آزاد در ۲۵ مرکز واحد دانشگاه پیام نور استان فارس راه اندازی شده و شروع به فعالیت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد حسن صیف»، امروز (چهارشنبه 12 شهریور) از توسعه آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: مراکز آموزش آزاد در 25 مرکز واحد دانشگاه پیام نور استان فارس راه اندازی شده است که شروع به فعالیت کرده اند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس ادامه داد: در مراکز آموزش آزاد این دانشگاه امکان برگزاری اکثر دوره های مورد نیاز شهروندان از جمله بورس، آموزش مربیگری، دوره های روانشناسی و ... ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور در شهرهای فارس علاوه برآموزش آکادمیک، آموزش های مهارتی و دوره های پودمانی و کوتاه مدت را نیز دایر کرده است.

صیف عنوان کرد: با توسعه آموزش های الکترونیکی اکثر دوره های این مراکز از بهمن سال گذشته تا کنون به صورت اینترنتی و با استفاده از زیرساخت های فناوری اطلاعات دانشگاه انجام شده و مورد رضایت مخاطبان نیز قرار گرفته است.

وی با اشاره به اخذ مجوز برگزاری دوره های ضمن خدمت سازمانه ای فارس از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: دانشگاه پیام نور فارس، آماده برگزاری تمام دوره های ضمن خدمت و ارتقای شغلی اداره ها و نهادهای دولتی را دارد.

کد خبر 967401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha