استخدام ۱۰۴ فارغ التحصیل دانشگاه فنی و حرفه ای فارس در صنایع بزرگ و اصناف

جامعی گفت: ۱۰۴ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای فارس در صنایع بزرگ و اصناف استخدام شده اند و از یکصد طرح تحقیقاتی ارائه شده به وزارت علوم، سه طرح فارس در میان ۸هشت طرح برتر قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد جامعی»، امروز (چهارشنبه 12 شهریور) با اشاره به زمان شروع ترم جدید دانشگاه فنی و حرفه ای فارس در جمع خبرنگاران گفت: کلاس های این دانشگاه برای دانشجویان ورودی جدید از آبان 99 آغاز خواهد شد.

 رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای فارس افزود: طبق تصمیمات وزارت علوم، کلاس های این دانشگاه به شکل ترکیبی برگزار خواهد شد و شروع کلاس ها برای دانشجویان ورودی سال های قبل از 15 شهریور خواهد بود.

وی اضافه کرد: دانشگاه های نسل جدید در رفع مشکلات صنعت و جامعه نقش موثری دارند و صنایع و شرکت ها به دانشگاه فنی و حرفه ای، اعتماد فراوانی دارند.

جامعی اعلام کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای فارس، مقام نخست درآمدزایی در دوره های آزاد را به خود اختصاص داده است و مرکز رشد و خلاقیت را برای استقرار شرکت های دانش بنیان با وسعت 700 متر در دانشگاه «شهید باهنر» ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: 104 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای فارس در صنایع بزرگ و اصناف استخدام شده اند و از یکصد طرح تحقیقاتی ارائه شده به وزارت علوم، سه طرح فارس در میان 8هشت طرح برتر قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش در ادامه، «نادر امیدوار» نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رفاهی این دانشگاه بیان کرد: برای انام تجهیزات رفاهی و سلف سرویس دانشگاه از سال قبل، 16 میلیارد تومان هزینه شه است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای فارس افزود: خوابگاه های دانشجویی نیز مورد بهسازی قرار گرفته اند، یک هزار تخت دانشجویی به خوابگاه های فنی و حرفه ای استان افزوده شده و 140 میلیون تومان در قالب کمک به دانشجویان آسیب دیده از کرونا جمع آوری شده و در اختیار آنها قرار گرفته است.

کد خبر 967410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha