کرونا نباید باعث تعطیلی کسب و کار در کشور شود

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: باید روش همزیستی با کرونا را در زندگی اجتماعی و فردی نهادینه کنیم و کرونا نباید باعث تعطیلی فعالیت‌ها و کسب و کار در کشور شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری روز چهارشنبه در سی و دومین نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: در مراسم ایام محرم شاهد رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بودیم، افزود: ایام ۱۰ روزه محرم به خوبی نشان داد که می‌توان با رعایت کامل اصول بهداشتی، مراسم‌های معنوی و مذهبی را هم انجام داد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در این نشست که با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت و علیرضا رییسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: باید از این تجربیات و الگو به خوبی برای مدیریت این بیماری در سایر حوزه‌های زندگی اجتماعی و فردی کمک گیریم.

وی افزود: انصافا در مراسم ماه محرم هیات‌های مذهبی، مداحان و مردم مراعات بسیاری خوبی داشته‌اند و در این زمینه واقعا مدیون رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم که با تدابیر و راهنمایی‌شان، مسیر کار را نشان دادند.

ذوالفقاری تصریح کرد: صحبت‌ها و بیانات مقام معظم رهبری باعث اقناع همه گروه‌ها و اصناف در ایام محرم شد و نقش علما و مراجع عظام هم در این عرصه برجسته و راهگشا بود.

معاون وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریورماه گفت: تلاش می‌کنیم نگرانی والدین از بابت سلامت فرزندان‌شان در مدارس رفع شود. در این زمینه باید فضای اطمینان بخش و امیدوارکننده‌ای در کشور نسبت به بازگشایی مدارس ایجاد کنیم تا امر مهم آموزش در کشور برقرار شود./

کد خبر 967411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha