تسویه بدهی های بیمه سلامت فارس

لطفی گفت: بدهی های اداره کل بیمه سلامت فارس در سال ۹۸ به بیمارستان‌های دانشگاهی پرداخت و و تا پایان خرداد ۹۹ مطالبات مراکز دولتی دانشگاهی، دارو خانه ها، پزشکان و پاراکلینیک ها نیز تسویه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد لطفی»، امروز (چهارشنبه 12 شهریور) در رزمایش سایبری بیمه سلامت از اختصاص 10 درصد از بودجه کشوری بیمه سلامت به استان فارس خبر داد و گفت: بدهی های اداره کل بیمه سلامت فارس در سال ۹۸ به بیمارستان‌های دانشگاهی تسویه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس افزود: بیمه سلامت استان از بدو تاسیس به گروه بیماران خاص، توجه ویژه داشته است و به پوشش بیمه ای بدون پرداخت حق بیمه، حذف نظام ارجاع برای این گروه از بیمه شدگان در صندوق روستائیان ، حذف دوره انتظار برای دریافت دفترچه بیمه المثنی و ... برای آنها اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: طرح پوشش بیمه سلامت رایگان برای پوشش بیمه ای اقشار کم درآمد برای زندانیان و خانواده آنها، مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و اتباع بیگانه از دیگر اقدامات عمومی حمایتی بیمه سلامت بوده است.

لطفی با اشاره به نوآوری های انجام شده در بیمه سلامت استان بیان کرد: استحقاق سنجی بیمه شدگان در مراکز درمانی دولتی، تجمیع اطلاعات بیمه شدگان برای ارائه خدمات الکترونیکی، حذف همپوشانی های بیمه ای با سایر سازمان های بیمه گر پایه، ارتباط مکانیزه با سازمان ثبت احوال و .... از این اقدامات است.

وی ادامه داد: از بودجه مصوب هیئت دولت برای سال 99 سازمان بیمه سلامت، حدود ۱۰ درصد به استان فارس اختصاص داده شده است و تا پایان خرداد 99 مطالبات مراکز دولتی دانشگاهی، دارو خانه ها، پزشکان و پاراکلینیک ها نیز تسویه شده است.

کد خبر 967433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha