اتصال بیش از ۵۰ درصد از داروخانه های استان به نسخه الکترونیکی

دریجانی با اشاره به اقدامات در زمینه نسخه های الکترونیکی گفت: بیش از ۵۰ درصد از داروخانه های استان به نسخه الکترونیکی متصل شده است.

محمد دریجانی، مدیر کل بیمه سلامت یزد در حاشیه رزمایش سایبری بیمه سلامت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: در طول سال اقدامات متعددی را در راستای حمایت از نسخه های الکترونیکی داشتیم که در حال حاضر 50 درصد از داروخانه های استان دارای نسخه الکترونیکی هستند و در این زمینه فعال شده اند.

مدیر کل بیمه سلامت یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت توجه داروخانه ها به بحث نسخه الکترونیکی ما سعی کردیم خدمات متعددی را در این زمینه ارائه دهیم که تایید نسخه های گران قیمت در نسخه الکترونیکی و ارائه پنل به همراه سرویس از جمله این اقدامات است.

وی افزود: مجموعه بدهی بیمه سلامت در سال ۹۸ به بیمارستان‌های دانشگاهی حدود سه ماه است و مطالبات داروخانه‌ها و بیمارستان های غیردانشگاهی تا پایان بهمن  ماه  پرداخت شده و کلیه مطالبات پزشکان، دندانپزشکان و پاراکلینیک تسویه شده است.

دریجانی بیان کرد: بودجه مصوب هیات دولت برای امسال در حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که تا کنون می بایست چهار هزارو  ۵۰۰ میلیارد تومان بابت سه ماه از محل یارانه ها تامین می شده اما  تنها حدود۲۸۷۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

مدیر کل بیمه سلامت یزد بیان کرد: در حال حاضر صد درصد مطالبات فروردین و اردیبهشت ماه ۹۹ و ۷۰ درصد مطالبات خردادماه و در بخش غیراز دولتی دانشگاهی مطالبات داروخانه ها، بیمارستان ها، پزشکان و پاراکلینیک سال ۹۹ نیز لغایت پایان خردادماه ماه تسویه شده است.

کد خبر 969561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha