برگزاری همایش نانوفوتونیک ایران ۱۳۹۹ در دانشگاه سیستان و بلوچستان

دبیر اجرایی همایش نانوفوتونیک ایران ۱۳۹۹ گفت: همایش نانوفوتونیک ایران با همکاری انجمن اپتیک و فوتونیک ایران آبان ماه امسال برای اولین بار در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، مجید رشیدی اظهار کرد:  پذیرش مقالات از یکم مرداد ماه امسال آغاز و تا 10 شهریور ماه ادامه داشته است.

وی بیان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت موازین بهداشتی، این همایش به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 رشیدی ادامه داد: محصولات نانوفوتونیک، به علت کاربردهای مختلف در حوزه های صنعتی و پزشکی-بهداشتی مورد توجه هستند، برخلاف تحقیقات متنوع و متعددی که در دانشگاه ها و پژوهشکده های کشور در این خصوص به عمل می آید، تعداد بسیار اندکی به کاربرد و تجاری سازی منجر می شود.

وی افزود: بنا براین است تا در برنامه جنبی همایش نانوفوتونیک ایران 1399، آشنایی با فرصت ها و چالش های موجود در تجاری سازی و کاربردی کردن پژوهش های بنیادی در این حوزه ی پرکاربرد پرداخته شود.

دبیر اجرایی همایش نانوفوتونیک ایران 1399 گفت: به همین جهت با همکاری ستاد توسعه فناوری فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت وابسته به معاونت علمی ریاست جمهوری و همچنین پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، نشستی جهت آشنایی با فرصت ها و چالش های موجود در این خصوص به عمل آورده خواهد شد.

وی اضافه کرد: از همه پژوهشگران از جمله اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین شرکت های دانش بنیان جهت شرکت در این نشست دعوت به عمل می آید.


رشیدی افزود: شرکت در این همایش برای عموم آزاد است و میتوانند با مراجعه به سایت به آدرس  http://seminars.usb.ac.ir/inpho/fa-ir/default.aspx  جهت شرکت در همایش ثبت نام کنند.

کد خبر 967468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha