از دیدار بویراحمدی ها با رهبر معظم انقلاب تا برگزاری همایش «پیشکسوتان جهاد و دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد

آسمند گفت: همایش نکوداشت «پیشکسوتان جهاد و دفاع مقدس» شامل رزمندگان و فرماندهان در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج و سایر شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» شامگاه چهارشنبه (۱۲ شهریور ماه) در نشست ستاد چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، اظهار کرد: این ستاد در استان کهگیلویه و بویراحمد ۹ کمیته دارد که در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها تشکیل و فعالیت دارند.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس سوم خرداد آغاز و تا پایان سال ادامه دارد، گفت: ۷۲۶ برنامه با موضوع ۴۰ سالگی دفاع مقدس در این مدت باید برگزار شود.

 

آسمند به برگزاری همایش «پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت اشاره کرد و یادآور شد: ۳۵ هزار نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق نیروی انتظامی، سپاه و هلال‌ احمر به مناطق اعزام شدند.

 

وی با اشاره به اینکه رژه نیروهای مسلح  در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار نمی شود، ادامه داد: همایش نکوداشت «پیشکسوتان جهاد و دفاع مقدس» شامل رزمندگان و فرماندهان ۳۱ شهریور ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج و سایر شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از دیدار مردم شهرستان بویراحمد با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت :این دیدار پایان شهریور ماه و از طریق ارتباط تصویری انجام می شود.

 

سرهنگ «مصطفی مثنوی» هم در این نشست به برگزاری برنامه ها در محدوده قبور شهدای گمنام استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت : ۴۰ برنامه رادیویی و ۴۰ برنامه تلویزیونی توسط تیپ ۴۸ فتح در حوزه دفاع مقدس برگزار می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برنامه های موشن گرافیک، تولید موسیقی، رونمایی از  ۱۲ عنوان کتاب در آستانه دفاع مقدس از جمله برنامه های فرهنگی در این زمینه است.

 

وی همچنین از  معرفی شهدای شاخص در فضای مجازی و صدا و سیمای استان خبر داد و گفت : کارنامه عملیاتی استان در دفاع مقدس در  هشت کتاب منتشر می شود.

 

مثنوی ادامه داد: یکی از دغدغه های خانواده های شهدا طراحی ۳۰۰ جلد مختلف آثار شامل عکس نوشته، و آلبوم را خواهیم داشت

 

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع  ۶ هزار بسته آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم استان خبر داد و ابراز داشت : پیشنهاد می شود با توجه به وضعیت شیوع کرونا مراسم رژه به صورت خودرویی برگزار شود.

کد خبر 967474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha