۵۲ فقره پرونده قاچاق طی پنج ماه گذشته در استان یزد تشکیل شده است

علمدار یزدی گفت: بیش از ۵۰۰۰ مورد بازرسی و ۵۲ فقره پرونده قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۰۱ میلیون و ۹۸۵ هزار ریال طی پنج‌ماهه ابتدای سال جاری در استان یزد تشکیل شده است.

«محمدرضا علمدار یزدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در خصوص عملکرد نظارتی این سازمان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: این سازمان طی پنج‌ماهه ابتدای سال جاری بیش از 5000 مورد بازرسی و 52 فقره پرونده قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 901 میلیون و 985 هزار ریال تشکیل داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد همچنین از انجام بیش از 690 مورد گشت مشترک کشف کالای قاچاق خبر داد و گفت: انجام گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت، ناجا، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی به مرحله اجرا گذاشته‌شده است.

وی یادآور شد: تکمیل و پایش اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالا و لزوم ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها در دستور کار سازمان قرار دارد و ثبت اطلاعات ورود و خروج مواد اولیه یا کالا توسط انبارداران در سامانه جامع انبارها مورد تأکید است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد اظهار داشت: از همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا گران‌فروشی با تلفن 124 تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند تا بازرسان ما در اسرع وقت نسبت به بررسی و رسیدگی به موضوع اقدام کنید.

کد خبر 967515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha