چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مظاهری از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات به صورت مجازی و ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: هرساله مسابقات قرآنی مدهامتان با حضور گسترده نوجوانان و جوانان برگزار می شد، اما امسال چهاردهمین دوره از این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان می توانند با بارگذاری آثار خود در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir در ۲ مرحله استانی و کشوری شرکت کنند.

 

وی بابیان اینکه نفر برتر چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان استان در هر رشته به مرحله کشوری راه می یابند گفت: با توجه به شرایط موجود، نحوه برگزاری مرحله کشوری متعاقبا اعلام می شود.

 

مظاهری بابیان اینکه رشته اذان و مکبری ویژه برادران برگزار می شود، افزود: مهلت ثبت نام در این ۲ رشته تا ۳۰  آذر سال جاری تعیین شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ضبط اثر در فضای مسجد از امتیاز ویژه ای برخوردار است گفت: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان سازمان اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، بسیج، معاونت قرآن و عترت، طی سال های ۹۶ تا ۹۸ رتبه های اول تا سوم، ممتاز، عالی و شایسته تقدیر را کسب کرده اند و همچنین افرادی که موفق به کسب رتبه اول در مرحله استانی مسابقات مذکور شده اند نمی توانند در چهاردهمین دوره از این مسابقات شرکت کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان باید در ابتدای اثر ارسالی «نام و نام خانوادگی، استان و نام کانون» خود را به طور کامل عنوان کنند افزود: مشخص بودن چهره شرکت کنندگان در ارسال آثار تصویری، الزامی بودن آثار ارسالی به صورت افقی از جمله شرایط شرکت در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان است.

 

مظاهری با اشاره به اینکه آثار ارسالی باید در یک زمان سه دقیقه ای و با حداکثر حجم ۳۰ مگابایت باشد گفت: آثاری که فاقد شرایط و ضوابط اعلامی باشند از مرحله داوری حذف می شوند.

 

کد خبر 967516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha