عبدالرضا پورذهبی رسما به عنوان نماینده ولی فقیه کردستان معرفی شد

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی دقایقی قبل در آئینی که به مناسبت معارفه ایشان با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و امام جمعه موقت تهران و جمعی از مسوولان استانی در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، به عنوان نماینده ولی فقیه کردستان معرفی شد.

 

استاندار کردستان در مراسم معارفه و تکریم نماینده ولی فقیه کردستان با اشاره به اینکه این انتصاب برای کردستان قطعا مبارک و فرخنده خواهد بود، اظهار کرد: امیدواریم خداوند متعال الطاف و توفیقاتش را با حجت‌الاسلام پورذهبی همراه کند.

 

بهمن مرادنیا با بیان اینکه آیت‌الله حسینی‌شاهرودی نماینده اسبق ولی فقیه کردستان نیز یک دهه در استان کردستان خدمت کردند، بیان کرد: مردم‌داری، حسن خلق، رفتار محترمانه با آحاد مرد و تواضع از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

 

وی اعلام کرد: همواره ارتباط ایشان با مردم و مجموعه مدیران و پیگیری قابل توجه و در پیگیری موضوعات و مشکلات استان همیشه پای کار بودند.

 

استاندار کردستان با اعلام اینکه ما هنوز از برکات سفر رهبری به کردستان بهره‌مند هستیم، اعلام کرد: امسال برای پروژه مسیر سنندج – مریوان 70 میلیارد تومان کمک دریافت کرده‌ایم و این بیانگر آن است که هنوز عنایات سفر رهبری به کردستان باقی است.

 

وی اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای خدمت در استان به کار گرفته و کارهای زیربنایی ارزشمندی در این استان در حال انجام است و در خواست ما از نماینده ولی فقیه استان کردستان این است که با همراهی و همدلی که با مجموعه مدیران توسعه کردستان را که از مطالبات رهبری است تحقق ببخشیم.

 

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی به همراه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور صبح دیروز 12 شهریورماه 99 از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شدند و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفتند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی امروز به همراه جمعی از مسوولان استانی از جمله نماینده سابق ولی فقیه در استان و استاندار در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج حضور یافت و به مقام شامخ شهدای کردستان ادای احترام کردند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی پیش از این مسوولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی تهران را برعهده داشت که رهبر معظم انقلاب با صدور حکمی وی را به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان منصوب کردند.

 

پیش از حجت‌الاسلام پورذهبی، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی از دی‌ماه سال ۸۹ تاکنون نماینده ولی فقیه در استان کردستان بود.

 

در این مراسم از خدمات ۱۰ ساله آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده سابق ولی فقیه در استان تجلیل شد.

 

کد خبر 967529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha