مدارس استان اردبیل ۱۵ شهریورماه بازگشایی می‌شوند

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از بازگشایی مدارس در استان اردبیل از ۱۵ شهریورماه با رعایت اصول بهداشتی برای حفظ سلامتی دانش آموزان خبر داد.

«احمد ناصری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زنگ مدارس استان اردبیل از 15 شهریورماه با رعایت اصول بهداشتی برای حفظ سلامتی دانش آموزان نواخته خواهد شد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: بیش از 251 هزار دانش آموز با احتساب دانش آموزان پیش دبستانی در مدارس استان سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

 

این مقام مسئول افزود: دانش آموزان امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا سال تحصیلی متفاوت نسبت به سال های قبل را تجربه خواهند کرد و امیدواریم بتوانیم با تدابیر بهداشتی خاص دانش آموزان بدون مشکل بتوانند سال تحصیلی را شروع کنند.

 

ناصری اذعان داشت: برنامه های بهداشتی برای آموزش های حضوری و غیر حضوری از طریق شبکه شاد نیز در وضعیت های سفید، زرد و قرمز شرایط کرونایی پیش بینی شده که از سوی مدیران مدارس اجرایی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: با همکاری دستگاه های مرتبط مدارس استان به ویژه در مناطق روستایی مجهز به اینترنت پرسرعت شده اند و عضویت 95 درصدی معلمان و 75 درصدی دانش‌آموزان استان در شبکه های مجازی آموزش (شاد) به طور کامل نهایی شده است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: در مناطق روستایی و عشایری به دلیل محدود بودن دانش آموزان آموزش ها به صورت حضوری خواهد بود.

 

ناصری اعلام داشت: سال تحصیلی جدید در 3 هزار و 394 واحد آموزشی استان اردبیل از روز شنبه 15 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

کد خبر 967556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha