آمار فوتی ها دوباره افزایش یافت / ۲۰۹ بیمار کرونایی در استان بستری است

حبیب زاده گفت: متاسفانه آمار فوت شدگان بیماری کرونا دوباره افزایش یافت و طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست دادند.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 30 بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بیماران کرونایی به رقم 209 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه آمار فوت شدگان بیماری کرونا دوباره افزایش یافت و طی 24 ساعت گذشته 3 بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست دادند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: هم اکنون 50 بیمار در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان تحت نظر متخصصان قرار دارند.

 

حبیب زاده افزود: متاسفانه شهر اردبیل بیشترین آمار مبتلا و مرگ و میر را به خود اختصاص داده و باید شهروندان شهر اردبیل بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: سفر مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا است و شهروندان از سفرهای غیرضروری به ویژه به استان های با وضعیت قرمز خودداری کنند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی می توانند در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کادر درمانی را یاری کنند.

 

حبیب زاده بیان کرد: از صاحبان واحدهای صنفی نیز درخواست می شود تا در زمینه رعایت ضوابط بهداشتی دقت عمل بیشتری داشته باشند تا زمینه سلامت عمومی جامعه در واحدهای صنفی رعایت شود.

کد خبر 967560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha