ایران اسلامی در اوج اقتدار و تاثیرگذاری در عرصه های جهانی و بین المللی است

کلانتری رشادت های مثال زدنی شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس را باعث تحکیم هر چه بیشتر پایه های نظام و انقلاب دانست و گفت: امروزه ایران اسلامی در اوج اقتدار و تأثیرگذاری در عرصه های جهانی و بین المللی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» شامگاه چهارشنبه (۱۲ شهریور ماه) در نشست ستاد چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشورای حسینی بوده و در مورد اهمیت چشم گیر آن همین بس که نظام و انقلاب را زنده و پاینده نگه داشته است.   


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولتمردان توجه ویژه ای به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران کشور و این استان داشته و دارند و خود را خادم آنها می دانند. 


وی ادامه داد: خانواده شهدا و جامعه ایثارگران باید تا همیشه مورد تکریم قرار گیرند و فداکاری های تحسین برانگیز آنان در دوران دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت ایران فراموش نمی شود. 


کلانتری رشادت های مثال زدنی شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس را باعث تحکیم هر چه بیشتر پایه های نظام و انقلاب دانست و اضافه کرد: امروزه ایران اسلامی در اوج اقتدار و تأثیرگذاری در عرصه های جهانی و بین المللی دارد. 


استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فرهنگ ناب دفاع مقدس، ایثار، شهادت و جهاد باید به نحو مطلوب به نسل های آینده کشور و کهگیلویه و بویراحمد منتقل شود و در این زمینه می توان استفاده بهینه تری از ظرفیت فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، رسانه ها، ابزار هنر، خبرنگاران و هنرمندان کرد. 

 

وی گفت: مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی در استان مکلف هستند علاوه بر تکریم خانواده شهدا و جامعه ایثارگران، خدمات لازم را نیز به آنان ارائه دهند. 

 

کلانتری از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: به زودی یک نشست در شهر یاسوج با حضور فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی و فرمانداران شهرستان های ۹ گانه این استان برای تصمیم گیری نهایی در مورد جزئیات برگزاری این همایش استانی برگزار می شود. 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتخاب رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس استان برای شرکت در این همایش با توجه به شرایط  کرونایی و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید براساس شاخص ها، ملاک ها و معیارها باشد.      

 

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان موظف هستند به تمامی تکالیف تعیین شده برای آنان به منظور برگزاری این همایش عمل کنند. 

 

کلانتری یادآور شد: مکان های برگزاری این همایش در شهر یاسوج و مراکز شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد برای حفظ سلامت شرکت کنندگان علیه بیماری کرونا ضدعفونی شود. 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط کرونایی محدودیت هایی را برای برگزاری این همایش ایجاد کرده، حال آن که شایسته بود به صورت باکیفیت تر و با حضور گسترده تر مردم، خانواده شهدا، رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود. 

کد خبر 967569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha