حوزه انیمشین و بازی های رایانه ای نیازمند حمایت جدی است

ابراهیم پور گفت: حوزه انیمشین و بازی های رایانه ای در استان اردبیل نیازمند حمایت جدی است تا بتواند با مشارکت جوانان خلاق در این عرصه تولیدات متناسب نیاز روز کشور را داشته باشد.

«حبیب ابراهیم پور» در حاشیه بازدید از مرکز نوآوری انیمیشن، رسانه و بازی های رایانه ای پارک علم و فناوری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: حوزه انیمشین و بازی های رایانه ای در استان اردبیل نیازمند حمایت جدی است تا بتواند با مشارکت جوانان خلاق در این عرصه تولیدات متناسب نیاز روز کشور را داشته باشد.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: بزودی فرآیند آماده سازی مرکز نوآوری انیمیشن، رسانه و بازی های رایانه ای به اتمام خواهد رسید و شاهد تحول مناسب برای جذب جوانان حوزه کامپیوتر در این مرکز خواهیم بود.

 

ابراهیم پور افزود: جوانان علاقه خاصی به رشته «آی تی» دارند و فارغ التحصیل این رشته می توانند با جذب به چنین مراکز فناور در زمینه انیمیشن و بازی های رایانه ای فعالیت کنند.

 

وی اذعان داشت: انیمیشن و بازی های رایانه ای صنعت درآمدسازی در جهان است و برای فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر به عنوان منبع اشتغال و درآمد خوبی می تواند باشد.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان یادآور شد: امیدوارم فعالیت این مرکز به عنوان سرآغازی برای شروع تولیدات انیمیشن و بازی های رایانه ای در استان باشد و در آینده شاهد افزایش چنین مراکزی در پارک علم و فناوری باشیم.

کد خبر 967581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha