مردمی کردن جریان تبلیغ در جامعه راهبرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام صاحبقرانی با اشاره به این که دستگاهی شدن پویش‌های مردمی آفت ادامه مسیر پویش‌ها هستند، گفت: می‌توان از طریق پویش‌های مردمی به حداکثر تاثیر و اثرگذاری در جامعه رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «هادی صاحبقرانی» امروز( 13 شهریور) در مراسم آغاز پویش مشهد حسینیه سیدالشهدا(ع) گفت: مردمی کردن جریان تبلیغ در جامعه راهبرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است؛ می‌توان از طریق پویش‌های مردمی به حداکثر تاثیر و اثرگذاری در جامعه رسید؛ دستگاهی شدن پویش‌های مردمی آفت ادامه مسیر پویش‌ها هستند و برای دور ماندن از این آفت باید از امکانات دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: باید بتوان از امکانات رسانه ها استفاده کرد تا پویش مردمی مشهد حسینه سید الشهدا به حداکثر مشارکت مردمی برسد؛ این دیدگاه سبب می‌شود اثرگذاری و ترویج پویش‌های مردمی در جامعه بسیار گسترده‌تر شکل بگیرد.

 

وی با بیان این که بزرگداشت مقام شهید سردار سلیمانی عظمت حرکت‌های مردمی را نشان داد که می‌توان از آن برای حرکت‌های مردمی و پویش‌ها الگو گرفت؛ ادامه داد: باید از طریق پویش‌های مردمی کاری کنیم که مردم بتوانند احساسات انقلابی و اسلامی خود را در جامعه با هم به اشتراک بگذارند و حس مسئولیت در مردم مجددا به وجود آید.

 

 

 

 

کد خبر 967613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha