دستگاه‌ها در بهره‌برداری از اعتبارات دقت داشته باشند

سیدمحمدی گفت: دستگاه‌های متولی در بهره‌برداری از اعتبارات نهایت دقت را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» امروز(پنجشنبه، 13شهریور) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: وضعیت تخصیص اعتبارات سال 99 در سطح پایینی قرار دارد ولی باید همین اعتبارات را به مسیری که بیشترین بهره‌برداری را نسبت به توزیع دارد هدایت کرد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه دستگاه‌های متولی در بهره‌برداری از اعتبارات نهایت دقت را داشته باشند افزود: در ماه‌های آینده هر چند وقت یک بار بر دستگاه‌های شهرستان و بر هزینه کرد اعتبارات نظارت اساسی انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه با توجه به پایان سال مالی 98 دستگاه‌ها عملکرد خود را در زمینه میزان تخصیص‌های انجام شده در حوزه کاریشان اعلام کنند تا بدانیم تا چه میزان پیشرفت داشته‌ایم گفت: با گزارش عملکرد باید میزان پیشرفت اهداف کمیته برنامه‌ریزی مورد بررسی قرار گیرد.

 

سیدمحمدی با اشاره به عملکردهای مسئولانی که اعتباران آن کم بوده اما با وجود همان کمی اقدامی صورت نگرفته است تصریح کرد: دستگاه‌هایی که فقط مصرف خارج از برنامه می‌کنند و یا فعالیتی نکنند از اعتبارات منع یا اعتبارات آنها کم می‌شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه بخش اعظمی از اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی به حوزه راهداری اختصاص پیدا کرده است خاطرنشان کرد: از مدیرکل راهداری انتظار می‌رود به همان میزانی که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به حوزه راهداری توجه شده به همین اندازه شهرستان؛ به حوزه راه توجه کند.

 

وی با بیان اینکه وضعیت کمیته برنامه‌ریزی فقط با توزیع اعتبارات تمام نمی‌شود اظهار کرد: بحث روند پروژه‌ها از اهمیت بالایی برخودار است.

کد خبر 967616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha