رسانه ها باید در انعکاس خدمات جامعه پزشکی به مردم موثرتر عمل کنند

محمدیان با تاکید بر اینکه خراسان دومین قطب رسانه‌ای به صورت عام و اولین قطب رسانه‌ای در عرصه رسانه‌های نوین کشور است، گفت:رسانه ها باید در انعکاس مناسب خدمات پزشکی به آحاد جامعه و سختی‌های این حرفه‌ پرمسئولیت به مردم موثرتر وارد میدان شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «عباس محمدیان» امروز( ۱۳ شهریور) در دیدار با رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه رسانه ها باید در انعکاس مناسب خدمات پزشکی به آحاد جامعه و سختی‌های این حرفه‌ پرمسئولیت به مردم موثرتر وارد میدان شوند، گفت: خراسان دومین قطب رسانه‌ای به صورت عام و اولین قطب رسانه‌ای در عرصه رسانه‌های نوین کشور است و بسیج رسانه این آمادگی را دارد که با تمام ظرفیت خود و از تریبون های رسمی نسبت به معرفی علمی و واقعی جامعه پزشکی و انعکاس دقیق اطلاعات بهداشتی و درمانی مورد نیاز مردم اقدام نماید.

 

رئیس سازمان  بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: ظرفیت‌های معرفی نشده‌ی زیادی چه در جامعه پزشکی و چه در معرفی سازمان نظام پزشکی به عنوان یک سازمان پاسخگو در بخش غیر دولتی به مردم وجود دارد و ما آماده‌ایم که در این زمینه همکاری کنیم.

 

وی به مشکلات اصحاب رسانه در عرصه خدمت نیز اشاره کرد و گفت: خبرنگاران ما عمدتا از خدمات بیمه‌های درمانی بهره‌مند نیستند که امیدواریم بخشی از مشکل از طریق تعاملات با سازمان نظام پزشکی مشهد مرتفع شود.

 

محمدیان ضمن تاکید بر اهمیت ارائه اطلاعات علمی و صحیح از منابع رسمی به عموم مردم گفت: متاسفانه تریبون گاهی در اختیار افرادی قرار می گیرد که با ارائه اطلاعات نادرست به مردم، نتیجه سالها تلاش کادر بهداشت و درمان را به آنی از بین می‌برند.

 

 

کد خبر 967622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha