شرایط شرکت در چهاردهمین مسابقات قرآنی مدهامتان اعلام شد

مظاهری گفت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در چهار رشته تلاوت نور، قرائت نماز، اذان و مکبری ویژه بچه های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در چهار رشته تلاوت نور، قرائت نماز، اذان و مکبری و در ۲ مرحله استانی و کشوری ویژه بچه های مسجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ثبت نام در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از امروز ۱۳ شهریور آغاز و تا ۳۰ آذر سال جاری ادامه دارد.

 

وی بابیان اینکه این دوره از مسابقات در چهار رشته تلاوت نور، قرائت نماز، اذان و مکبری برگزار می شود افزود: رشته های «تلاوت نور» و «قرائت نماز» در ۲ بخش خواهران و برادران و در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می شود.

 

مظاهری در ادامه بابیان اینکه رشته های اذان و مکبری ویژه برادران در نظر گرفته شده است گفت: رشته «اذان» در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال و رشته «مکبری» در رده سنی زیر ۹ سال برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری استان با بارگذاری آثار خود در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir می توانند در ۲ مرحله استانی و کشوری شرکت کنند.

 

کد خبر 967650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha