بررسی برنامه های گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در فارس

ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان فارس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس، فرمانده سپاه فجر فارس، معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس، شهردار شیراز، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس و ... برگزار شد و برنامه های گرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (پنج شنبه 13 شهریور) در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان فارس گفت: برنامه های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان، امسال به شکل متفاوتی برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس افزود: در این برنامه ها که از 3 خرداد 99 آغاز شده تمامی ظرفیت های سازمان ها، اداره ها و نهادهای استان به کار گرفته شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اضافه کرد: ستاد استانی گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس از ابتدای سال 99 فعالیت خود را در 21 کارگروه برای بزرگداشت آن آغاز کرده است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی از ظرفیت مجازی و شبکه های اجتاعی برای برگزاری برنامه های امسال گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس استفاده گسترده ای شده و در هفته دفاع مقدس 10 برنامه زنده تلویزیونی با همکاری صدا و سیمای مرکز فارس در نظر گرفته شده است.

کوشکی جهرمی از امکان بازید از نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: امکان بازدد با رعایت اصول بهداشتی و حفظ فاصله گذاری قابل انجام است.

سردار «یدالله بوعلی» نیز در این نشست گفت: بزرگداشت مطلوب دفاع مقدس، موجب تقویت حس ملی و اصول دینی در جامعه می شود و باید از ظرفیت های استان برای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس استفاده کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: در دفاع مقدس، مفاهیم  نهضت و فرهنگ عاشورایی نهفته است و سیاست گذاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در انجام برنامه های این حوزه می تواند یک وحدت موثر ایجاد کند.

«سید احمدرضا احمدی زاده» نیز در این نشست تاکید کرد: پاسداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در بزرگداشت این دوران اهمیت بسزایی دارد و موجب انتقال مفاهیم و ارزش های دستاوردهای دفاع مدس به نسل جوان می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس افزود: فضای مجازی و صدا و سیما ارای ظرفیت مطلوب و گسترده ای برای انتقال این مفاهیم به جامعه و نسل جوان است.

گفتنی است در این جلسه، شهردار شیراز نیز  به اعلام برنامه های پیش بینی شده در حوزه شهرداری برای بزرگداشت دفاع مقدس پرداخت و مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس نیز از رونمایی فیلم «عبدالله» در خصوص زندگی «شهید اسکندری» در هفته دفاع مقدس خبر داد.

کد خبر 967660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha