نماز جمعه چهاردهم شهریور ماه در بندرعباس اقامه خواهد شد

امام جمعه شهرستان بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: نماز جمعه چهاردهم شهریور ماه در بندرعباس اقامه خواهد شد.

حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس اظهار کرد: نماز جمعه شهرستان بندرعباس در هفته جاری با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی از مومنان خواست در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در خانه وضو بگیرند و در هنگام ورود به مسجد جامع از ماسک، مهر و سجاده شخصی استفاده کنند.

 

امام جمعه بندرعبای و نماینده ولی‌فقیه در استا هرمزگان ابراز داشت: صحن و شبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم میان دستگاه های اجرایی و سازمان های ذی ربط جهت در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حضور مومنان نمازگزار انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه به جهت حفظ سلامتی نماز گزاران از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نخواهیم کرد، بیان داشت: از نمازگذاران محترم درخواست دارم برای حفظ سلامتی، کودکان را به همراه خود نیاورند چراکه مهد آدینه ستاد نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. افراد سالخورده نیز به جهت حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع در روز جمعه پرهیز کنند.

 

امام جمعه شهرستان بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با ذکر این نکته که از 25 درصد ظرفیت مسجد استفاده خواهد شد، اظهار کرد: مومنین نماز گزار باید درنظر داشته باشند که قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری از حضور در مسجد بپرهیزند.

کد خبر 967677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha