افزایش شمار بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان

سلمان‌‌زاده از افزایش شمار بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶۵ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری هستند.

«شکرالله سلمان‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: متاسفانه شمار بیماران بستری و سرپایی مبتلا به این بیماری در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان رو به افزایش است.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از وجود 65 بیمار بستری مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان خبر داد و افزود: متاسفانه این آمار نسبت به روزهای گذشته بیشتر شده است و این آمار می‌تواند زنگ خطر یا موج دوم بیماری باشد.

 

وی تصریح کرد: به همین دلیل شهروندان باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و بدون استفاده از ماسک از منزل خارج نشوند.

 

سلمان‌زاده بیان کرد: اگر شهروندان تمامی دستورالعمل‌هایی که همان استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شست‌وشوی مرتب دست‌ها است را رعایت کنند قطعا وارد موج دوم بیماری نخواهیم شد.

 

وی به تزریق واکسن آنفولانزای فصلی نیز اشاره کرد و یاد آور شد: شهروندان به ویژه افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند حتما نسبت به تزریق واکسن آنفولانزای فصلی اقدام کنند چرا که خطرات این بیماری کمتر از کرونا نیست.

 

کد خبر 967718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha