تلاش در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ارزشمند است

حجت الاسلام بحرینی با بیان اینکه متاسفانه میزان مطالعه و کتابخوانی در کشور ما ارزش گذاری نمی شود و با ایجاد یک دانشگاه کتاب می توانیم این ارزش گذاری را عملی کنیم، گفت:تلاش در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «محمد حسین بحرینی» عصر ( ۱۳ شهریور) در آیین رونمایی از طرح «باشگاه کتابخوانان عاشورایی» با بیان اینکه از حضور در محفل فرهنگی و اثرگذار در اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی خوشحال هستیم، گفت: این برنامه ها و فعالیتها نقطه شروع حرکتهای فرهنگی بزرگ و تاثیر گذار است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس تاکید کرد: برنامه ای که امروز رونمایی شد و آغاز فعالیت باشگاه کتابخوانان عاشورایی است در واقع برنامه ای زمانبر است که به مناسبت ایام محرم آغاز شده و تاثیرات فرهنگی آن به مرور زمان نمایان خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه اصل این گونه حرکتهای فرهنگی زمانبر است و اثرات فعالیتهای فرهنگی قابل بازیابی و اندازه گیری نیست، ادامه داد: تلاش در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به هر میزان ارزشمند است و هرچه رسوخ آن در بین آحاد مردم بیشتر باشد نتایج بیشتری خواهد داشت.

 

حجت الاسلام بحرینی ادامه داد: متاسفانه میزان مطالعه و کتابخوانی در کشور ما ارزش گذاری نمی شود و با ایجاد یک دانشگاه کتاب می توانیم این ارزش گذاری را عملی کنیم.

 

وی ادامه داد:در این دانشگاه کتاب، کتابهای خوب و مفید در فضای مجازی در دسترس عموم قرار گرفته و میزان مطالعه هر شخص از کتابهای این دانشگاه معیار ارزش گذاری خواهد بود.

کد خبر 967732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha