مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در چاپ کتاب عکس «سیل مهربانی»

سهرابی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در طرح چاپ کتاب «سیل مهربانی» با محوریت سیلاب های ۹۸ مشارکت می کند.

«صابر سهرابی» با اشاره به وقوع سیلاب های سال 98 در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در طرح اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برای چاپ کتاب «سیل مهربانی» با اداره های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های ایلام، خوزستان، لرستان و مازندران با محوریت سیلاب های 98 مشارکت خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: این کتاب عکس با عنوان «سیل مهربانی» و با هدف مشارکت بیشتر جامعه در پیشگیری هدفمند از بروز بلایای طبیعی به چاپ خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بر این اساس از عکاسان دعوت به شرکت و ارائه عکس های خود می شود و  فراخوان ارسال تصاویر مستند از شروع سیل ۹۸ در استان‌های خوزستان، لرستان، گلستان، فارس و مازندران داده می شود.

سهرابی اعلام کرد: تصاویر ارسالی باید شامل تصاویر خسارت ها و آسیب های سیل، خدمات فرهنگی و بهداشتی و ... باشد و مکان جغرافیایی هر عکس به همراه تاریخ دقیق عکس گرفته شده نیز باید ذکر شود.

 

وی ادامه داد: فرصت ارسال آثار مربوط به سال‌ها و دهه‌های گذشته از سیلاب های اتفاق افتاده در کشور با ارسال عکس‌های با کیفیت مناسب برای چاپ در این فراخوان نیز فراهم شده است.

سهرابی اضافه کرد: تمامی عکاسان برای شرکت ر این فراخوان آزاد هستند و در هر بخش می توانند، 6 عکس ارسال کنند و عکس ها باید  با فرمت jpeg و حداکر در حجم حداکثر ۵۰۰ کیلوبایت باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به پراخت حق التالیف به آثار منتخب گفت: هیئت داوران به هر یک از آثار انتخاب شده 2 میلیون ریال به عنوان حق التالیف پرداخت خواهد کرد و ارسال آثار

 تنها از طریق آدرس تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به آدرس http//golestan.farhang.gov.ir امکان‌پذیر است.

 سهرابی تاکید کرد: شرکت کنندگان می توانند، آثار خود را از 20 مرداد  تا10 مهر 99 ارسال کنند و پس از داوری آثار و اعلام اسامی منتخب، آثار منتخب شده 7 آبان امسال در کتاب چاپ خواهند شد.

کد خبر 967830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha