دستاوردهای سفر قالیباف به خوزستان ملموس خواهد بود

رئیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان گفت: سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان برکات و دستاوردهای خوب و مثبتی برای خوزستان به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حامد شهریاری» شامگاه (جمعه 14 شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دکتر قالیباف در زمان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به عنوان رزمنده و فرمانده جنگ در خوزستان حضور داشته و ظرفیت‌های خوزستان را به خوبی می‌شناسد.

 

رئیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان افزود: دکتر قالیباف در دوران مدیریت در شهرداری تهران به دفعات به خوزستان و مناطق محروم آن سفر کرده و محرومیت‌های این استان را به خوبی می‌شناسد.

 

وی تصریح کرد: بدون شک سفر رئیس مجلس به عنوان اولین سفر استانی اهمیت بسیار زیادی برای استان خواهد داشت و برکات و دستاوردهای آن پس از سفر ایشان ملموس و مثبت خواهد بود.

 

شهریاری اضافه کرد: قرارگاه جهادی امام رضا خوزستان نیز از همه ظرفیت‌های خود برای شناساندن مشکلات و محرومیت‌ها و اولویت‌های رفع آنها به رئیس مجلس استفاده کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: مشکلات ‌و محرومیت‌های خوزستان با عملگرایی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تکیه بر جوانان جهادی استان به راحتی قابل حل است.

 

رئیس قرارگاه جهادی امام رضا خوزستان یاد آور شد: خوزستان استعدادهای بسیار زیادی را در زمینه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی، میراث فرهنگی و صنایع در اختیار دارد اما متأسفانه ‌به دلیل عدم مدیریت صحیح از این استعدادها به درستی استفاده نشده است.

 

کد خبر 967856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha