پاکسازی طبیعت فارس از ماسک و دستکش با پویش «نذر ورزشی»

پاک فطرت گفت: پویش «نذر ورزشی» با هدف پاکسازی طبیعت استان فارس از ماسک، دستکش، زباله های عفونی و ... به همت کمیته های ورزشی هیئت های ورزش همگانی فارس و مردم برگزار می شود.

«سیروس پاک فطرت» از برگزاری پویش «نذر ورزشی» در استان فارس خبر داد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: این پویش در راستای اجرای پویش «آماده باش» هیئت ورزش های همگانی استان فارس اجرا خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس افزود: پویش «نذر ورزشی»، همچنین اقدامی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پاکسازی طبیعت و پارک ها به همت کمیته های ورزشی هیئت های ورزش همگانی استان فارس است.

وی اضافه کرد: این پویش در سراسر استان فارس انجام خواهد شد که فرصتی برای جلب مردم فارس برای پاکسازی طبیعت از ماسک، دستکش، زباله های عفونی و ... است.

پاک فطرت با اشاره به طولانی شدن اپیدمی کرونا عنوان کرد: متاسفانه در برخی نقاط شاهد رها کردن ماسک و دستکش های استفاده شده در طبیعت هستیم که با مشارکت مردم و کمیته های ورزشی هیئت های ورزش همگانی استان فارس از طبیعت جمع آوری می شوند و اقدام موثری برای مقابله با شیوع کرونا نیز به شمار می رود.

رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس تصریح کرد: از آنجا که کرونا یک بیماری واگیردار است، رها نکردن ماسک و دستکش های استفاده شده یک اقدام ضروری است که تمامی مردم استان باید به آن توجه جدی داشته باشند.

کد خبر 967873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha